OBJECTIUS A ASSOLIR AMB L'ASSESSORIA
- Millorar les tècniques d’expressió oral I corporal mitjançant una logopeda I una professional en expressió corporal.
- També li proposarem que vingui a l’assessoria 2 cops per setmana durant aquest més d’assessorament ja que li facilitarem un expert en comunicació no verbal i l’orientarà en quan a gestos i posicions que son o no correctes a l’hora de comunicar-se davant el que un dia serà el seu públic.
- Visitar els estudis d’algun canal de televisió (en aquest cas TV3) perquè es comenci a familiaritzar amb les càmeres, els platós, els llocs de gran envergadura, ja que en un futur seran com la seva segona casa.
- Assabentar-lo de tots els mitjans de comunicació que existeixen per a poder manifestar-se i fer saber del seu partit. I el mes important, saber moure’s per tots ells.
- Assistir en un programa de radio el dia que hi hagi un cap de llista d’un partit polític amb renom, i poder absorbir la forma de vocalitzar i expressar-se amb claredat.
- Convidar-lo a assistir en algun “meeting” polític perquè prengui nota de com s’estructura un discurs, les pauses, etc... tot i que a l’assessorat també li facilitarem un professional perquè l’ajudi a saber redactar i llavors expressar-ho verbalment.
CARACTERÍSTIQUES QUE ES VOLEN TRANSMETRE I COM S'HAN DE TRANSMETRE
Volem que l’assessorat arribi al seu objectiu après,
estudiat i tenint clar totes les pautes que ha de seguir per poder encaminar la
seva carrera política.
Volem transmetre Com ho transmetrem
Domini del
lèxic a l’hora de escriure discursos.
|
Practicant
amb un filòleg que portarem a l’assessoria perquè el client practiqui.
|
Bona
posició davant del públic.
|
Classes
amb una professora de expressió corporal.
|
No
gesticular mes del normal
|
Classes
amb una professora de expressió corporal.
|
No tenir
un to de veu monòton
|
Fer exercicis
vocals amb una logopeda.
|
Seguretat
davant el públic i els mitjans
|
Classes
d’expressió corporal. I familiaritzar-lo
prèviament amb els mitjans de comunicació.
|
Bona presència
( indumentària)
|
Assessorament
en el vestir.
|
Poder de decisió.
|
Tenir
seguretat en si mateix.
|
No abusar
del llenguatge no verbal.
|
Classes de
comunicació no verbal amb un expert .
|
LLENGUATGE I MISSATGE DEL NOSTRE CLIENT ADAPTAT AL PÚBLIC QUE VA DIRIGIT
Els
objectius del nostre client de cares al seu públic (depenent del que sigui) es
pot classificar de diferents maneres:
- Persuadir i convèncer ( els del seu partit)
- Descobrir, debatre i negociar ( a l’oposició)
- Divertir i entretenir. ( a la gent que es farà del seu partit, ja que estan d’acord amb la ideologia d’aquest i davant els mitjans de comunicació)
Persuadir i convèncer:
·
En
aquest cas, l’assessorat adoptarà un llenguatge contundent , específic però
relaxat, ja que es dirigeix a la seva gent, els del seu partit, els quals
l’ajudaran a tirar endavant les idees i les propostes que dones per arribar a governar.
·
En
quan al missatge, no serà repetitiu ni innovador, pel fet que els receptors son
del mateix partit que l’assessorat i no fa falta que els inculqui res,
sinó informar-los de les novetats i les propostes.
Descobrir, debatre i negociar:
·
En aquest cas l’assessorat adoptarà un llenguatge molt
tècnic precís i clar, ja que ha de demostrar fermesa, credibilitat i seguretat
davant l’oposició. Per poder arribar a un acord o simplement expressar les
teves idees davant les altres.
·
El missatge, en aquest cas estarà estudiat i treballat
amb antelació, ja que al parlar davant l’oposició sempre crea mes inestabilitat
a l’hora de desenvolupar el discurs, i s’ha d’anar segur de tot el que vols expressar, sense cap tipus de
suport material.
Divertir i entretenir:
·
L’assessorat adoptarà un llenguatge “de poble” es dir,
entenedor, simple i el menys tècnic possible, pel fet que el públic que
l’escolta ha d’entendre amb claredat les idees, propostes i intencions que te
el partit, al cap i a la fi ells son el fonament de la carrera política del
client.
·
El missatge ha se der clar, estudiat de memòria,
exposant les idees bàsiques del partit, ja que es l’acte de presentació i la
gent esta a l’expectativa de saber.
TAULA D'ACTIVITATS
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada